Hvor er min ordre?
Leveringsinformasjon blir sendt til deg direkte fra din valgte transportør så snart pakken er på vei. Der finner du informasjon om leveringen din og hvordan du kan spore pakken.
Hvis du velger levering til postkassen, og pakken ikke får plass, vil den bli lagt utenfor døren din eller levert til nærmeste hentepunkt. Hvis bestillingen din sendes til et servicepunkt, vil du motta en melding når den er klar til henting.
Vi har som mål å sende bestillingen din så snart som mulig etter at den er lagt inn. Den estimerte leveringstiden innen Norge er, under normale omstendigheter, 2–4 virkedager.
Vær oppmerksom på at den estimerte leveringstiden er en vurdering, og at tiden kan variere avhengig av eksterne faktorer som IDEAL OF SWEDEN og dets leveringspartnere ikke kan kontrollere. Dette kan omfatte, men er ikke begrenset til, ekstreme værforhold, tekniske problemer eller tollforsinkelser. Leveringstiden kan også være lengre enn vanlig under kampanjer.
Pakker sendes vanligvis ikke i helgene eller på offentlige fridager.
Hvis det har gått mer enn 14 dager siden du la inn bestillingen, og du fortsatt ikke har mottatt den, vennligst kontakt oss via chatten nederst til høyre.