Kontaktinformasjon
Vi tilbyr support døgnet rundt!
Husk å alltid ha ordrenummeret klart når du kontakter oss angående din bestilling.
Chat & E-post
Vi er tilgjengelige for deg via live chat og e-post.
For raskest mulig hjelp, bruk chatten ved å klikke på ikonet nederst til høyre. Utenom våre åpningstider kan du snakke med vår virtuelle kundeservice eller sende en e-post via vår chatbot.
Klage
Hvis du trenger å kontakte oss angående et ødelagt produkt, vennligst ta kontakt med oss via chatten.
FAQ
[url data-url=/faq data-post-id=171565]Svar på de vanligste spørsmålene våre finner du her.
[/url]
Retur
[url data-url=/returns data-post-id=61376]Klikk her for å registrere din retur.
[/url]
Ideal of Sweden AB
Reg. no: 556889-7994
Birger Jarlsgatan 57A, 103 27, Stockholm, Sverige
P.O. Box 16391
Vi prøver alltid å svare så raskt som mulig. Under kampanjer og høysesonger kan vår responstid være litt lengre enn normalt.
Ikke bekymre deg, dersom du allerede har kontaktet oss vil vi komme tilbake til deg så raskt som mulig. Husk også å holde et øye med din søppelpost.
Vennligst unngå å kontakte oss mer enn én gang om samme sak, da dette kan øke behandlingstiden. For hastesaker, vennligst kontakt oss via chatten vår. Du finner chat-funksjonen i bunnen av høyre side på vår nettside. Vennligst ha ditt ordrenummer klart når du kontakter oss.
Klikk på "CONTACT US" litt lengre ned på siden for å starte chatten.
Åpningstider chat:
Mandag–Torsdag: 09:00–16:00
Fredag–Søndag: Stengt
Vi prøver alltid å svare så raskt som mulig. Under kampanjer og høysesonger kan vår responstid være litt lengre enn normalt.
Ikke bekymre deg, dersom du allerede har kontaktet oss vil vi komme tilbake til deg så raskt som mulig. Husk også å holde et øye med din søppelpost.
Vennligst unngå å kontakte oss mer enn én gang om samme sak, da dette kan øke behandlingstiden. For hastesaker, vennligst kontakt oss via chatten vår. Du finner chat-funksjonen i bunnen av høyre side på vår nettside. Vennligst ha ditt ordrenummer klart når du kontakter oss.
Vennligst bruk chatten nederst til høyre for å starte chatten.
CLUB IDEAL - Poeng
Du kan dessverre ikke tjene poeng på kjøp gjennomført før du ble medlem av CLUB IDEAL eller før medlemsprogrammet ble lansert. Poengene blir opptjent fra datoen du registrerte deg.
For hvert 1000 poeng du tjener, vil du få en kupong på 5€ som du kan bruke på ditt neste kjøp. Kupongene dine aktiveres i kassen.
Logg inn på kontoen din via ikonet oppe til høyre på nettsiden og skroll ned til “Poenghistorikk”.
Poengene dine vises i poenghistorikken 15 minutter etter et fullført kjøp. De vil holdes i en “Pending” status i 30 dager før de legges til balansen din.
Poengene dine lagres på kontoen din til du har tjent 1000 poeng. Da vil poengene automatisk konverteres til en kupong på 5€ som er gyldig i 6 måneder. Hvis du ikke har vært aktiv de siste 2 årene, kontakter vi deg via e-post for å gi deg muligheten til å reaktivere kontoen din og beholde poengene. Hvis kontoen din fortsatt er inaktiv etter dette, vil den slettes.
Dersom du returnerer et produkt, vil tilsvarende poeng trekkes fra kontoen din når returen er godkjent. Dette vil vises under din poenghistorikk.
CLUB IDEAL - Kuponger
Du kan tjene opptil 3 kuponger om gangen.
En kupong er gyldig i 6 måneder fra utstedelsesdatoen. Ingen grunn til bekymring, vi minner deg på det!
Hvis du har fått en velkomstkupong på 2,5€, er denne gyldig frem til 31.12.2024.
Når du har tjent 1000 poeng vil de konverteres til en kupong på 5€. Denne kupongen vises i slutten av måneden, og du vil motta en e-post fra oss når den er klar til bruk.
Kupongen vises på kontoen din under "DINE KUPONGER".
Ja, det kan du! I kassen kan du velge hvor mange opptjente kuponger du ønsker å bruke.
Du kan tjene opptil 3 kuponger om gangen.
Ja, du kan bruke kupongene dine på alle våre produkter, inkludert salgsvarer og Outlet.
En brukt kupong, i tillegg til poengene du brukte for å få den, refunderes ikke ved retur.
CLUB IDEAL - Annet
Digitale kvitteringer lagres kun for ordre gjennomført etter at du ble medlem. Derfor vises ikke tidligere bestillinger, og poeng opptjenes ikke for kjøp gjennomført før medlemskapet startet.
Hvis du ønsker å melde deg av nyhetsbrevet og SMS, men ønsker fortsatt å være medlem av CLUB IDEAL, kan du enkelt avmelde deg via kommunikasjonen vi sendte.
For å avslutte medlemskapet ditt helt og slette deg fra databasen, send oss en e-post eller chat med oss ved å klikke på ikonet nede til høyre. Når du avslutter medlemskapet, vil du også meldes av våre nyhetsbrev og annen kommunikasjon. Vennligst merk at poengene dine og opptjente kuponger vil også slettes.
Karriere
IDEAL OF SWEDEN er et globalt varemerke med huvedkontor i Norrköping, et lokalt kontor i Stockholm og fire fyra kontorer i resten av verden.
Vi leter alltid etter talentfulle personer som vill følge oss på reisen. Dersom du ikke finner en stilling som passer dine ferdigheter og ekspertise, skriv en søknad, så kontaktar vi deg når det er en ledig stilling. Bli en del av noe nyskapende og nytt.
Se våre ledige stillinger her!