Vanlige spørsmål og svar


Har du spørsmål? Kanskje du kan finne svaret nedenfor!

Bestilling og levering

Kan jag ändra eller ta bort min beställning?

Dessverre er det usannsynlig at du kan gjøre endringer i din bestilling eller leveringsadresse etter at den er plassert. Vårt mål er å sende alle bestillinger så raskt som mulig, og vårt lager styrer rekkefølgen så tidlig som 15 minutter etter at de mottok den. Hvis det er nødvendig å endre, kontakt oss og vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Inkluder ditt ordrenummer eller e-postadressen som ble brukt ved bestilling. Kontakt kundeservice på [email protected]

JEG HAR MOTTATT FEIL VARE, HVA GJØR JEG?

Å nei! Kontakt kundeservice på [email protected] og de vil hjelpe deg å erstatte varene.

Vennligst oppgi følgende

Fullt navn:

Ordrenummer:

Produkt mottatt:

Hvilket produkt du ønsker å motta:

 

HVOR ER PAKKEN MIN SENDT FRA?

Ordre til Europa (unntatt England), Asia, Oceania, Midtøsten og Afrika sendes fra vårt lager i Sverige.

Ordre til England sendes fra vårt lager i Northampton, England.

Ordre til USA sendes fra vårt lager i Columbus, USA.

NÅR VIL JEG MOTTA MIN LEVERING?

Vårt mål er at bestillingen leveres så raskt som mulig.

Etter at bestillingen er plassert, behandles den av ordreavdelingen så tidlig som 15 minutter senere. Deretter blir den pakket og sendt. Estimert leveringsdato avhenger av hvilken frakt du velger. Pakker blir normalt ikke transportert i helgene og lokale helligdager.

Vær oppmerksom på at beregnet leveringstid er estimert og at tiden kan variere avhengig av eksterne faktorer som iDeal Of Sweden og fraktleverandører ikke kan kontrollere. Disse faktorene kan inkludere, men er ikke begrenset til, ekstreme værforhold, teknisk feil, tollforsinkelser, osv. Vær også oppmerksom på at leveringstiden kan være lengre enn vanlig under kampanjer.

RETUR & BYTTER

JEG HAR MOTTATT FEIL VARE, HVA GJØR JEG?

Å nei! Kontakt kundeservice på [email protected] og de vil hjelpe deg å erstatte varene.

Vennligst oppgi følgende

Fullt navn:

Ordrenummer:

Produkt mottatt:

Hvilket produkt du ønsker å motta:

HVORDAN SENDER JEG INN EN KLAGE?

Hvis du ønsker å sende inn en klage på et produkt, kan du kontakte kundeservice på [email protected]

Vennligst oppgi følgende

Fullt navn:

Ordrenummer:

Beskriv problemet:

Bilde som klart viser feil gjenstand:

Vi kan bare godta klager hvis du har kjøpt produktet direkte fra www.iDealOfSweden.com Hvis du har kjøpt et iDeal Of Sweden-produkt hos en av våre forhandlere, ber vi om at du kontakter dem først.

HVORDAN BYTTER JEG BESTILLINGEN MIN?

Hvis du har ombestemt deg, uansett grunn, kan du alltid sende produktet tilbake og motta et nytt produkt for samme pris eller mindre. Vi vil refundere forskjellen i pris. Hvis du derimot ønsker å bytte til et produkt med en høyere pris, ber vi om at du bestiller en ny og vi vil refundere deg for varen du sender tilbake.

Alle returer må varsles til kundeservice, ellers vil de ikke bli akseptert.

Vennligst oppgi følgende

Fullt navn:

Ordrenummer:

Produkt mottatt:

Hvilket produkt du ønsker å motta:

Returer sendes til vårt lager i Norrköping, Sverige.

Produkter som er kjøpt direkte fra vår nettside må returneres til vårt lager for at et annet produkt kan lages. Produktene kan ikke byttes i en lokal butikk. Merk at du må betale frakt for returnering av pakken. Etter at du har byttet et produkt, vil iDeal Of Sweden betaler fraktkostnadene for den nye pakken.

HVA ER DERES BYTTE-POLITIKK?

Du har rett til å erstatte en/alle produkter som du har kjøpt direkte fra vår nettside innen 30 dager etter at du har mottatt produktet. Produktet må være i samme tilstand som den var da den ble mottatt. Produktet skal være i deres opprinnelige beholdere med etiketter og beskyttende klistremerker intakt.

Et produkt kan bare bli erstattet med et produkt av samme eller lavere verdi. Hvis du vil bytte til et dyrere produkt, må det returneres og vi vil utstede en full refusjon. Så, hvis du ønsker, legge til en ny ordre på det riktige produktet.

Produkter som er kjøpt direkte fra vår nettside må returneres til vårt lager for at et annet produkt kan lages. Produktene kan ikke byttes i en lokal butikk.

Merk at du må betale frakt for bytte av pakken. iDeal of Sweden betaler fraktkostnader når du bytter til et nytt produkt.

HVOR LANG ER GARANTIEN OG HVA DEKKER DEN?

Garantien til iDeal Of Sweden er gyldig i ett (1) år. Produktene er produsert for å møte våre høye kvalitets-standarder. I tillegg er produktene også dekket av vår garanti mot enhver produksjonsfeil. Denne dekker montering, sømmer og lim. iDeal of Sweden sin garanti dekker bare delene som er nevnt ovenfor. For å rapportere et problem, kan du kontakte kundeservice på [email protected]

HVA ER IKKE DEKKET AV GARANTIEN?

iDeal of Sweden sin garanti dekker ikke:

  • Feil og skader på grunn av tap, tyveri, brann eller vannskade.
  •  Problemer eller skade som skyldes misbruk, vanskjøtsel (vind, bulker, knusing, fall), ulykker, reparasjoner eller modifikasjoner.
  • Estetiske endringer, feil og skader på grunn av normal slitasje og aldring (feks. mindre riper, slitt skinn og avskallinger av maling osv.).
  • Unnlatelse av å følge instruksjonene vil ugyldiggjøre garantien.

PRODUKTINFORMASJON

ETISK, MILJØMESSIG, VENNLIG & BÆREKRAFTIG

Våre produkter og deres produksjon, EU og REACH retningslinjer, møter miljøkrav i det svenske og europeiske markedet. Selv emballasjen er laget av 100% resirkulerbare materialer. Vi sikrer arbeidsforhold ved å regelmessig besøke våre fabrikker. Vi tror på bærekraftig utvikling og samfunnsansvar, og derfor gjør alt vi kan for å bidra til det.

MATERIALE & KVALITET

Alle våre produkter er produsert i nøye utvalgte materialer av høyeste kvalitet. Vi er spesielt stolte av vårt eksklusive PU-materiale, som er identisk, men mer slitesterkt enn ekte skinn; perfekt for telefontilbehør som har mye slitasje. Eksklusiv PU gjør også at våre produkter er rimelige og har en stor verdi for pengene. Vi forsøker å levere høyeste kvalitet i alt vi gjør. Dette inkluderer alt fra å våre håndlagde produkter til vår bærekraftig tenkning. Hvert produkt er kvalitets-testet før levering og er kun laget av nøye utvalgte materialer, som oppfyller våre høye kvalitets-standarder. Vi tar også stort ansvar for miljøet, og alle våre produkter er i tråd med europeiske standarder og retningslinjer.

INNOVASJON & FUNKSJON

iDeal Of Sweden sitt fokus er stadig på å utvikle nye innovative funksjoner til våre produkter, med mål om å forenkle hverdagen for folk i bevegelse. I hvert produkt prøver vi å legge til så mye smarte løsninger og funksjoner som mulig – i perfekt balanse med produktutformingen. Telefonen har blitt det mest brukte verktøyet i hverdagen, dens popularitet og viktige rolle i menneskers liv, gjør det svært viktig for oss å utvikle de mest optimale, funksjonelle og moderne dekslene.

BRUKSINSTRUKSJONER

Vi anbefaler for å fjerne mobildekselet minst en gang i måneden for å vaske telefonen og dekselet. Husk at både produktet og mobiltelefonen må være helt tørt før og under bruk.

Dersom, uansett årsak, dekselet blir vått eller fuktig, anbefaler vi å fjerne dekselet og og tørke den godt før videre bruk.

BETALING

Faktura - Betala inom 14 dagar!

När du betalar via Klarna faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du fått din beställning.
  1. Få din beställning innan du betalar
  2. Betalningstid – alltid minst 14 dagar
  3. Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter
  4. Alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med distans- och hemförsäljningslagen
  5. Ladda ner dina fakturor från klarna.se
  6. Möjlighet till delbetalning
Omvandling av faktura till en flexibel delbetalning
När du har fått hem din faktura kan du, i stället för att betala hela fakturan på en gång, erbjudas att betala in ett lägre belopp och på så sätt göra om din faktura till en flexibel delbetalning. Detta innebär att du betalar i din egen takt med minst 50 kr per månad.

ER MIN BETALINGSINFORMASJON TRYGG?

Transaksjonen og betalingsinformasjon håndteres direkte av Klarna, vår betalingsformidler, med sikker kryptering under strenge bank-standarder. Kredittkortinformasjonen din blir sendt direkte til banken og ikke leses eller bli sett av andre enn banken din, ikke engang av iDeal Of Sweden.

iDeal Of Sweden har SSL-sertifikatet og oppfyller kravene i PCI DSS.

HVILKEN VALUTA VISES PÅ NETTSTEDET?

Prisene vises i Norske kroner (NOK). Disse prisene inkluderer ikke toll og avgifter som er lagt til eller trukket fra under utsjekk. iDeal of Sweden er ikke ansvarlig for eventuelle avvik i valutaverdier eller konverterings-gebyrer som firmaet, banken eller kredittkortselskapet kan bruke når du kjøper fra vårt nettsted. Hvis du har spørsmål om dette, vennligst kontakt banken eller kredittkort-selskapet.

GIKK MIN BETALING IGJENNOM?

iDeal Of Sweden sin betalingsprosess inkluderer flere skritt for å maksimere sikkerheten.

Den totale beløpet for din bestilling vil bli trukket fra din bankkonto ved bestilling og når betaling er behandlet og godkjent.

Hvis ingen betaling er mottatt etter at bestillingen er sendt, kan iDeal Of Sweden automatisk kansellere bestillingen uten ytterligere varsel.

HVILKE BETALINGSMETODER AKSEPTERER NI?

iDeal Of Sweden godtar AliPay, American Express, Diners Club, JCB, SafetyPay, MasterCard, VISA og flere andre lokale debetkort og fakturerings-alternativer.

ANNET

JEG ER EN INFLUENCER I SOSIALE MEDIER. KAN JEG SAMARBEIDE MED ER?

Kontakt vår samarbeids-avdeling direkte på [email protected]
Inkluder følgende informasjon:
1. Ditt for- og etternavn
2. Telefonnummer
3. E-postadresse
4. All relevant informasjon som linker til dine sosiale medier osv.
Din søknad vil bli behandlet direkte av samarbeids- avdelingen, de vil vurdere det og kontakte deg snarest.

JOBB HOS iDeal Of Sweden

Alle ledige stillinger finnes på: http://career.idealofsweden.com

iDeal Of Sweden

Marmordeksler

Sjekk ut alle våre marmordeksler

Shop nå